Napominje se kako je riječ o prvom koncesijskom ugovoru za liniju bez državne potpore, što znači da će Rapska plovidba, ovisno o godini, plaćati državi naknadu od 2,27 do 2,42 posto ukupno ostvarenoga prihoda. Ujedno je to i prvi koncesijski ugovor koji se potpisuje sukladno Ugovoru o pristupanju Hrvatske Europskoj uniji, Poglavlje 7. Prometna politika, a koji se odnosi na primjenu odgovarajuće Uredbe Vijeća Europe.
Natječaj za davanja koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na 24 trajektne linije objavljen je u studenom prošle godine, a odluku o njegovu ishodu Upravno vijeće Agencije donijelo je u srpnju ove godine. Koncesionar je izabran na pet linija, dok je za preostalih 19 linija natječaj poništen s obzirom da prispjele ponude nisu udovoljavale zahtjevima.
Četiri linije dobio je nacionalni brodar Jadrolinija. To su profitabilne linije Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen i Split-Supetar, za čije će održavanje Jadrolinija plaćati godišnju naknadu u visini dva posto ukupnoga prihoda. Potpisivanje ugovora očekuje se uskoro, najavili su iz Agencije za obalni linijski pomorski promet.