Studija inicijative Wesleyan Media Project pokazala je da je u ovogodišnjoj kampanji bilo više političkog oglašavanja nego na bilo kojim ranijim predsjedničkim izborima, čak 40 posto više nego 2008. godine.
Otkako se početkom travnja Romney pojavio kao republikanski protukandidat, Obamina kampanja sponzorirala je više do polovice svih oglasa i nadmašila broj oglasa Romneyeve kampanje 2,6 spram 1, i po broju oglasa i po procjeni potrošenog novca.
No Republikanska stranka i savezničke vanjske skupine poput lobistikih udruga i neprofitnih organizacija, taj su jaz premostile. Po Wesleyanu ukupan broj svih oglasa za Obamu nadmašuje broj oglasa za Romneya za manje od 50.000.
U studiji objavljenoj uoči presjedničkih izbora koji će se održati idućeg utorka analizirani su oglasi na nacionalnim i kabelskim televizijama od 11. travnja do 29. listopada.
Studija je pokazala da su nakon Obamine i Romneyeve kamapnje, 266 milijuna dolara i 105,4 milijuna dolara, najviše na oglase potrošili pro-Romneyeva organizacija Restore Our Future (57,6 milijuna) republikanske i prorepublikanske političke inicijative American Crossroads (56,9 milijuna dolara), Crossroads (45,9 milijuna) i Americans for Prosperity (35,9 milijna) te pro-Obamina inicijativa Priorities USA Action (32,5 milijuna dolara).
"To je uvjerljivo najviše oglašavanja što smo vidjeli na predsjedničkim izborima", rekla je Erika Franklin Fowler, suvoditeljica Wesleyan Media Projecta, koja je utvrdila da je u predizbornoj kampanji 2012. objavljeno 39 posto više oglasa nego 2008. a 41 posto više nego 2004. godine.