Prihod od prodaje u iznosu od 3,6 milijardi kuna veći je u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine za 5,3 posto, a dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 10,9 posto, na 446 milijuna kuna.
Hrvatska je najveće tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 27,4 posto, a slijede Srbija s 23,8 posto, Slovenija s 12,4 posto, BiH s 8,1 posto, druga regionalna tržišta sa 6,3 posto te ključna zapadnoeuropska tržišta s 8,4 posto.
Najveći porast prodaje od 36,1 posto Atlantic Grupa ostvaruje u Rusiji i istočnoj Europi gdje pri čemu ta tržišta u prihodima od prodaje sudjeluju s 4,6 posto.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 73,1 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15,5 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 6,1 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u Hrvatskoj i inozemstvu čine 5,3 posto prodaje, kaže se u priopćenju.