AD Plastik u tome je razdoblju ostvario 593,89 milijuna kuna ukupnih prihoda i neto dobit od na 42,96 milijuna kuna, što je 1,6 posto niže nego u prvih devet mjeseci prošle godine.
Smanjenje profitabilnosti AD Plastika u prvih devet mjeseci ove godine posljedica je pada prihoda u matičnom društvu, uslijed smanjene prodaje automobila u Europskoj uniji, kao i činjenice da su akvizicije društva počela ostvarivati prihode tek u trećem kvartalu, i to s nešto manjim volumenom od planiranog, navodi se u financijskom izvješću te kompanije.
Ukupni konsolidirani rashodi AD Plastika u promatranom su razdoblju iznosili 550,9 milijuna kuna i povećani su 4,46 posto.
Među najvažnijim događajima koji su utjecali na poslovanje u prvih devet mjeseci iz AD Plastika, između ostalog, navode smanjenje proizvodnje kod njihovih najvećih kupaca (Renault, Peugeot & Citroen-PSA), preuzimanje proizvodnje u tvrtki M-Prointex u Srbiji, gdje je početkom srpnja započela serijska proizvodnja i isporuka za program Fiat, kao i početak serijske proizvodnje i prodaje u Rusiji.
U trećem tromjesečju, pak, AD Plastik ostvario je 166,99 milijuna kuna prihoda, što je 7,4 posto manje nego u istom razdoblju lani. Istodobno, neto dobit udvostručena je te iznosi 2,87 milijuna kuna.
U vezi strateških smjernica za ovu godinu, u tvrtki navode pokretanje investicijskog ulaganja AD Plastika u nekretnine i opremu početkom zadnjeg tromjesečja ove godine, a koje je neophodno za realizaciju projekta Edison. Izdvajaju i pokretanje investicijskog ulaganja ovisnih društava u Rusiji u svrhu pripreme proizvodnje Dacia Logana 2, kompletnu integraciju novih lokacija u poslovni sustav Grupe na svim razinama te ostvarenje neto dobiti na razini grupe u okviru prošlogodišnje dobiti.