U postizanju strateških ciljeva Grupa će se usredotočiti na ključne stupove poslovanja - optimizaciju (pojednostavljenje organizacije i procesa, dostizanje ciljane produktivnosti, optimizaciju svih troškova i financijsku stabilnost), profitabilnost, usredotočenost (na države s potencijalom rasta, na potrošača i osnovnu djelatnost) te rast.
Grupa Mercator u 2013. planira ostvariti 2,9 milijardi eura prihoda od prodaje, 3 milijuna eura dobiti te preokrenuti u negativne trendove koji su prisutni u ovom trenutku. U 2016. godini planira prihode od prodaje u iznosu od 3,3 milijarde eura, te poslovni rezultat u visini od 77 milijuna eura.
Uprava Mercator Grupe, navodi se, donijela je niz mjera, koje već provodi, kako bi se povećala troškovna učinkovitost i omogućila optimizacija poslovnih aktivnosti, što će, između ostalog, značajno smanjiti opće i režijske troškove.
Očekuju kako će se pozitivni učinci poduzetih mjera i novi pristupi komercijalnom segmentu poslovanja dijelom odraziti na rezultate u 2013., a u većoj mjeri od 2014. nadalje.
U razdoblju 2013.- 2016. Mercator Grupa fokusirat će se na ulaganja s najvećim potencijalom rasta i dobiti te će investirati ukupno 280 milijuna eura.
Napominje se da Grupacija nastavlja s projektom monetizacije s ciljem smanjenja zaduženosti. Izvedba projekta predviđena je za prosinac 2012., a sredstva od prodaje nekretnine bit će usmjerena na smanjenje duga. Tijekom 2013. i u prvoj polovici 2014. poseban naglasak stavit će se na dezinvesticije. Kako se navodi, monetizacijom i dezinvestiranjem Grupa će smanjiti zaduženje za oko 300 milijuna eura.