Akcija će se provoditi u svim prodavaonicama Konzuma, gdje će građani kupnjom jednog od četiri proizvoda kompanije Procter&Gamble (Always, Pantene, Venus i Oral-B) darovati jednu kunu udruzi Europa Donna.
Predsjednica udruge Nada Kraljević istaknula je da je glavni cilj kampanje smanjenje smrtnosti od raka dojke, najčešćeg tumora kod žena. Dodala je da je porast te bolesti zabilježen kod mlađe populacije i ukazala na nužnost samopregleda.
"Primarna prevencija, odnosno promjena životnih navika, povećana tjelesna aktivnost i zdrava prehrana neke su od aktivnosti za sprječavanje pojavnosti raka dojke", rekla je Kraljević dodavši da redoviti pregledi i samopregledi mogu smanjiti pojavnost te bolesti za oko 30 posto.
Helena Klarić iz Konzuma i Srđan Lisac iz P&G-a izrazili su zadovoljstvo sudjelovanja u ovoj akciji smatrajući je vrlo važnom u poticanju svijesti žena i društva o ovoj zloćudnoj bolesti te poticanja na redovite samopreglede.
Amabasadorica kampanje "Žena ženi" je hrvatska dizajnerica Ivana Popović koja se i sama suočila s rakom dojke. Naglasila je važnost potpore obitelji i šire zajednice u procesu liječenja te važnost samopregleda koji mogu spasiti život.
Humanitarnu akciju podržao je i hrvatski modni dvojac ELFS - Ivan Tandarić i Aleksandar Šekuljica, koji su za kupce svih četiriju P&G proizvoda dizajnirali narukvicu s mašnom u nekoliko različitih boja kao simbolom sudjelovanja u akciji.
Udruga Europa Donna - Europska koalicija protiv raka dojke je neovisna, neprofitna organizacija čiji su članovi grupe i podružnice iz zemalja diljem Europe. Udruga radi na podizanju svijesti žena Europe o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, medicinsku i psihosocijalnu rehabilitaciju, palijativnu skrb i radi na povećanju sredstava za istraživanje same bolesti.