Rekao je da prostorni plan na tom području neće predvidjeti industrijsku, nego poslovno-uslužnu zonu u kojoj će biti mogući i turistički sadržaji te da je "po pregovorima s EU, brodogradnja tamo likvidirana, jer se moralo smanjivati dokove".
Vujić je na redovnoj konferenciji za novinare istaknuo da poslovna zona ne predviđa primjerice marinu, da predviđa remont jahta, ali ne i remont brodova, koji se obavlja u obližnjem Brodogradilištu Viktoru Lencu.
Dodao je da je to ipak stvar ulagača, ali da će se prostornim planom omogućiti nove sadržaje, spriječiti blokiranje prostora i da se neće dozvoliti da se Kraljevica upropasti kao Bakar.
Naglasio je da se na prostoru brodogradilišta u Kraljevici neće dozvoliti "nikakva industrija, posebice ne rezalište brodova koje su neki htjeli nametnuti".
Vujić je izvijestio i o svom posjetu Singapuru prošlog tjedna tijekom kojeg je s domaćinima razgovarao o mogućnostima riječke luke i riječkog prometnog pravca te o mogućim ulaganjima u hrvatska lječilišta, primjerice u Skradu u Gorskom kotaru.
Ocijenio je da se veća ulaganja mogu očekivati tek nakon preseljenja dijela riječke luke na područje Omišlja i izgradnje pruge te da to mora biti državni, tj. zajednički projekt na razini Hrvatske. Dodao je da za nova ulaganja treba ukloniti i administrativne barijere.