Naš ključni cilj je da ispregovaramo da izgradnja pelješkog mosta uđe u Jadransko-jonsku, uz sufinaciranje iz fondova Europske unije, rekao je Hajdaš Dončić odgovarajući na pitanja novinara nakon potpisivanja ugovora o rekonstrukciji i dogradnji vezova 26 i 27 u Gradskoj luci Split.
Ministar je podsjetio kako je na izgradnji pelješkog mosta urađeno šest posto posla, a izvođači radova su u lipnju 2010. obustavili posao jer nisu bila osigurana sredsta.
"Raskinuli smo štetan ugovor i na taj način spasili izvođače radova, Konstruktor, Viadukt i Hidroelektru od stečaja jer ne moraju platiti činidbenu garanciju", kazao je Hajdaš Dončić.
Pelješki most je dugoročno rješenje prometnog povezivanja s dubrovačkim područjem, a Hajdaš Dončić kaže da bi kratkoročno rješenje, nakon što Hrvatska 1. srpnja 2013. uđe u EU, moglo biti trajektno povezivanje Komarna-Brijest, ako Dubrovačko-neretvanska županija promijeni prostorni plan za izgradnju trajektne luke u Komarni, što do sada nije bio slučaj.
Najvjerojatnije ćemo imati pojačanu liniju Ploče-Trpanj za prijevoz žive stoke i školjki jer ne mogu proći kroz koridor Neum, dodao je.
Odgovarajući na pitanja o svojoj ranijoj izjavi o smanjenju 10.000 radnih mjesta u tvrtkama koje spadaju u njegov resor, objasnio je kako se radi o 54 tvrtke, odnosno javna poduzeća za čiji je opstanak u iduće četiri godine potrebno restrukturiranje, što uključuje i smanjenje broja zaposlenih.
"Bez stimulativnih otpremnina neće biti lomljenja preko koljena, a u dogovoru sa socijalnim partnerima mora se pristupiti racionalizaciji. U protivnom u pitanju je opstanak svih tvrtki iz resora", upozorio je dodajući kako će najveći odljev zaposlenih biti u Hrvatskim željeznicama.
Na upit treba li njegov zamjenik Zdenko Antešić podnijeti ostavku jer je na jedan dan otišao u mirovinu kako bi si osigurao povlaštenu saborsku mirovinu, ministar Hajdaš Dončić je rekao: "Ne mislim ništa". Odbivši komentirati taj slučaj, Hajdaš Dončić je tek rekao kako će se o tome očitovati sam Antešić.