Brazil će u narednih 25 godina uložiti više od 60 milijardi dolara u cestovnu i željezničku mrežu, a više od polovine iznosa bit će uloženo u narednih pet godina.
U planu je gradnja više od 8.000 kilometara novih cesta i isto toliko novih željezničkih pruga.
Dodatni planovi uključuju ulaganja u pomorske i zračne luke a trebali bi biti objavljeni narednih tjedana.
Očekuje se da će brazilsko gospodarstvo ove godine porasti manje od dva posto, što bi bio najslabiji rast od 2009. i predstavljao bi oštro usporavanje u odnosu na 2010. kada su aktivnosti porasle 7,5 posto.
Dosadašnje vladine mjere, poput nedavne devalvacije reala i progresivnog sniženja ključnih kamatnih stopa, nisu uspjele oživjeti zamrlo gospodarstvo.
U proteklih nekoliko godina rast se temeljio na pojačanom kreditiranju i osobnoj potrošnji. Iako je ta strategija naizgled donosila željene rezultate, razotkrila je ozbiljne slabosti u infrastrukturi.
Brazilska predsjednica Dilma Rousseff ujedno namjerava sniziti cijenu energije za industriju i ukinuti pojedine namete na saveznoj razini, čime bi se cijena energije mogla sniziti do 10 posto.