FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAKOM proveo inspekcijski nadzor nad Tele2; operator se ispričao korisnicima

ZAGREB, 1. kolovoza 2012. (Hina) - Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) u inspekcijskom nadzoru nad operatorom Tele2 povodom tarife "Revolucija" utvrdio je da su uvjeti korištenja bili nedovoljno transparentni, nepotpuni, netočni i podložni zlouporabi, nakon čega je Tele2 izmijenio uvjete korištenja sporne tarife i "načela pravednosti", izvijestili su danas iz HAKOM-a.

Tele2 se pak danas ispričao korisnicima i izvijestio da se vraća na prvotno "načelo pravednosti" od 5000 minuta prema svim mrežama u Hrvatskoj (umjesto dosadašnjih 2.000 minuta) te da ta odluka stupa na snagu danas.

Iz HAKOM-a su priopćili kako ih je Tele2 u srpnju obavijestio o izmjeni uvjeta tarife "Revolucija" i pripadajućeg "načela pravednosti", uključujući i isključivanje korisnika kod potrošnje veće od 2.000 minuta. Tu potrošnju Tele2, kako navode iz HAKOM-a, smatra neovlaštenim korištenjem ili zlouporabom usluge.

HAKOM je odmah po obavijesti te u okviru svoje nadležnosti proveo inspekcijski nadzor, a kojim se utvrdilo da su uvjeti korištenja bili nedovoljno transparentni, nepotpuni i netočni te da su zbog svoje općenitosti bili podložni zlouporabi.

Nastavno na doneseno rješenje inspektora Tele2 je izmijenio uvjete korištenja sporne tarife i "načela pravednosti", o čemu je obavijestio i korisnike svoje usluge.

Tele2 je postupio po rješenju HAKOM-a i sukladno tome će korisnici moći koristiti 5000 minuta mjesečno na način koji je nedvojben i razvidan iz dorađenih općih uvjeta poslovanja, koje je Tele2 promijenio prema rješenju HAKOM-ovog inspektora.

Iz HAKOM-a ističu kako su u konkretnom slučaju, a u cilju odgovarajuće zaštite krajnjih korisnika, dodatno obavijestili i upoznali nadležne institucije koje će utvrditi je li došlo do lažnog oglašavanja javne komunikacijske usluge, budući da takvi predmeti nisu u nadležnosti regulacije HAKOM-a.

HAKOM će u postupku rješavanja sporova između korisnika i operatora, te u skladu sa zakonom, u zasebnim predmetima utvrđivati je li došlo do povrede prava iz pretplatničkog ugovora, navodi se u priopćenju HAKOM-a.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙