FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Atlantic Grupa: rast prihoda, pad neto dobiti

ZAGREB, 30. srpnja 2012. (Hina) - Atlantic Grupa je u prvoj polovini godine ostvarila rast ukupnih prihoda od 7,5 posto i operativne dobiti od 25 posto, dok je neto dobit smanjena za 56 posto, pokazuje danas objavljeno financijsko izvješća te tvrtke

Ukupni prihodi Atlantic grupe u tome su razdoblju dosegnuli 2,37 milijardi kuna i porasli su za 7,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Glavninu prihoda čine prihodi od prodaje koji su u prvih šest mjeseci ove godine iznosili 2,34 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine rast od 6,6 posto.

Rastu prihoda od prodaje pridonijela su sva Strateška poslovna područja, a s dvoznamenkastim stopama rasta najznačajniji su utjecaj imala Strateška poslovna područja Zdravlje i njega (14,6 posto), Kava (12,4 posto) i Delikatesni namazi (12,4 posto), navodi se u izvješću.

Istodobno, dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 24,8 posto na 282,84 milijuna kuna.

Neto dobit Atlantic grupe, pak, u prvom je polugodištu dosegnula 14,4 milijuna kuna, što je pad od 56 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosila je 6,65 milijuna kuna ili 76,3 posto manje.

“Fokusom na sinergijske potencijale i organski rast, Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2012. ostvarila rast prihoda od prodaje i rast operativne dobiti. Iznimno smo zadovoljni rezultatima koji svjedoče o uspješnosti integracijskih aktivnosti tijekom 2011. i u prvoj polovici ove godine te potvrđuju opravdanost investicije u Drogu Kolinsku. Unatoč složenoj makroekonomskoj situaciji, Uprava i djelatnici Atlantic Grupe nastavljaju s usmjerenošću na daljnji rast poslovanja kroz aktivno upravljanje brendovima i inovacije, optimizaciju troškova, upravljanje rizicima i ispunjavanje financijskih obaveza, čime je Atlantic Grupa na dobrom putu ostvarenja najavljenih očekivanja za 2012", istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Prvo polugodište obilježilo je uvođenje nove organizacijske strukture koja se temelji na šest Strateških poslovnih područja (Kava, Slatko i slano, Delikatesni namazi, Pića, Zdravlje i njega te Sportska i aktivna prehrana), četiri Strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, Internacionalna tržišta) i Tržište Rusije.

Hrvatsko tržište najveće je pojedinačno tržište Atlantic Grupe, s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,6 posto, a slijede tržište Srbije s 24,6 posto, Slovenija s 12,3 posto, BiH sa 7,9 posto, ostala regionalna tržišta sa 6,1 posto te ključna zapadnoeuropska tržišta s 8,6 posto.

Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,5 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 33,4 posto.

Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 9,4 posto.

Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 73,2 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 15 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 6,5 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 5,4 posto prodaje, stoji u izvješću.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙