Dopredsjednici novog sedmočlanog Upravnog odbora su Milan Kozliček i Željko Čiček, glavni direktor Kluba je Branko Tušek, a sportski direktor Fabijan Komljenović. Dosadašnji sportski direktor Zoran Rodić ostaje u klubu kao voditelj omladinskog pogona zadužen i za talente.
Obraćajući se novinarima nakon Skupštine i prvog sastanka Upravnog odbora Tomašek je rekao da svima predstoji puno posla, da put ozdravljenja kluba neće biti ni jednostavan ni kratak, ali da se osjeća spremnost za uspjehe.
Glavni direktor Tušek najavio je financijsku stabilizaciju kluba s deblokadom računa u narednih nekoliko dana, u roku od mjesec dana saniranje dugova s bivšim igračima i dobavljačima, sve da bi NK Karlovac mogao krenuti u pretvorbu i u narednih deset ili jedanaest mjeseci postati privatno dioničko društvo 'koje će iz dana u dan stajati sve bolje', kazao je.
Komljenović je najavio popunjavanje seniorskog sastava novim igračima, te je naglasio da će u fokusu rada kluba biti 'prouzvodnja' novih kvalitetnih mladih igrača za europsko tržište nogometa, jer Karlovac i sada ima vrlo kvalitetan omladinski pogon.
Novi predsjednik kluba Tomašek, te njegov dopredsjednik Čiček, koji je i službeni zastupnik tvrtke u Hrvatskoj, kazali su Hini da je današnji ulazak tvrtke u klub rezultat dvomjesečnih pregovora s gradom Karlovcem, jer je tvrtka zainteresirana za obnovu devastiranog hotela Korana i obližnjeg kampa u izgradnji, koji je u neposrednoj blizini kluba.
Tomašek je također rekao da je sport i suradnja s gradom ulaz Gurmana na hrvatsko tržište, posebno sa prehrambenim proizvodima, malim delikatesnim pakovanjima, no i sa pivom, jer Gurman organizira u proteklih pet godina u deset europskih zemalja pivske festivale sa sto malih čeških pivovara, a namjera je da se oni prošire i na Hrvatsku.
"U poslovnoj će nas suradnji voditi ideja da naša ulaganja budu na dobrobit Karlovca, a interes nam je i da kroz sport dođemo do naših novih potrošača. Nakon dobrih iskustava u Češkoj odlučili smo se da naš prodor na Hrvatsko tržište ide kroz na nogomet, jer je on popularan sport u Hrvatskoj, a ljubitelji su nogometa ujedno i potrošači", kazao je Tomašek, inače vlasnik tvrtke koja godišnje proizvodi četiri tisuće tona prehrambenih proizvoda.