FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Effie indeks: Bruketa&Žinić OM druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu

ZAGREB, 18. lipnja 2012. (Hina) - Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servisi, objavili su danas u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitost, prema kojem je agencija Bruketa&Žinić OM rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu, izvijestili su iz te agencije.

Effie indeks učinkovitosti mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini.

Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM tim je povodom izjavila kako smatraju da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi.

Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙