FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Odlični rezultati projekta o učenju i ponašanju djece

RIJEKA, 25. svibnja 2012. (Hina) - Znanstveni projekt PATHS-Rastem, koji se protekle dvije godine provodio u nekim hrvatskim osnovnim školama i dječjim vrtićima, pokazao je vrlo kvalitetne rezultate u učenju i socio-emocionalnim osobinama djece, rečeno je na današnjemu stručnom skupu.

Prvi rezultati pokazuju povećano zanimanje osnovnoškolaca za školske predmete, jačanje upornosti i znatiželje. Osim toga, među socio-emocionalnim osobinama uočena je veća spremnost djece na dijeljenje s drugima, pomaganje i slušanje mišljenja druge djece iz razreda i škola uključenih u eksperimentalne skupine u odnosu prema kontrolnim školama.

Djeca obuhvaćena programom bolje se nose s razočaranjem, brže se smire kad su uznemirena, a u eksperimentalnim razredima manje je učenika pasivno, tužno ili nesretno, rečeno je na skupu.

Uočeno je smanjenje simptoma hiperaktivnosti, problema s pažnjom djece i agresivnog ponašanja, a rezultati su još bolji među djecom predškolskog uzrasta.

Ministar znanosti, obrazovanja i sporta Željko Jovanović tom je prigodom istaknuo da je program nužno nastaviti te je najavio da će ministarstvo za to osigurati dio novca.

Srednje škole sve više postaju četverogodišnji tečajevi za polaganje mature, rekao je, dodajući da bi u školama trebalo više razvijati emocionalnu inteligenciju učenika. Tako bi djeca bolje spoznavala sebe i druge oko sebe te bi mogla biti uspješnija u životu, istaknuo je Jovanović.

U provedbi programa sudjelovali su Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Prevention Research Center Pennsylvania State University iz SAD-a, gdje je program razvio profesor Mark Greenberg.

U program je uključeno 15 eksperimentalnih i 15 kontrolnih škola te šest dječjih vrtića iz Rijeke, Zagreba i Istarske županije. Svrha je programa razvoj socio-ekonomskih kvaliteta u najranijoj predškolskoj i školskoj dobi te prevencija rizičnog ponašanja. Riječ je o mnogim strukturiranim aktivnostima u odgoju i izobrazbi djece koje vode učitelji i odgajatelji.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙