Gočin je istaknuo da Zagrebački holding zadovoljava sve uvjete da se bavi taksi prijevozom jer je registriran za tu djelatnost, posjeduje svu potrebnu infrastrukturu te ima dobar ugled. Uz to, dodao je, na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje nalazi se velik broj stručno osposobljenog i iskusnog vozačkog kadra, a Holding i njegov vlasnik Grad Zagreb u vlasništvu su daleko većeg broja osobnih automobila od ukupnog broja dozvola koje će biti raspisane za obavljanje autotaksi prijevoza na području Grada.
"Smatramo da bi na taj način daleko bolje i učinkovitije iskoristili vozila, čime bi rasteretili njihova vlasnika troškova registracije, održavanja, pa i samih vozača čije radno vrijeme u dobrom dijelu otpada na čekanje za vrijeme sastanaka, prijema i skupova pri čemu ne samo da gube vrijeme već i zauzimaju prijeko potrebni parkirni prostor", rekao je Gočin. Navodi i kako bi to dovelo i do velikih ušteda za Grad Zagreb, jer njegovi zaposlenici za službene potrebe koriste usluge taksi prijevoza.
"SHV ne vidi Zagrebački holding kao jedinog taksi prijevoznika na području Grada Zagreba, već kao jednog od sudionika koji bi sudjelovao sa svega desetak posto (oko 150 vozila) udjela na tržištu. Najbitnije je da bi tada Grad Zagreb imao interesa naći način i dovesti u red tržište taksi prijevoza što bi bilo od neizmjerno velike koristi za svakog poštenog pružatelja taksi usluga", rekao je Gočin.