Akcija „Ja volim vrtić“ trajala je od početka siječnja do kraja veljače, i u tom razdoblju od svakog paketa Pampers pelena prodanih u trgovinama Dm-a odvajalo se 4 kune. Ovom donacijom obuhvaćena su po dva dječja vrtića iz pet hrvatskih regija koja su tijekom trajanja akcije prikupila najveći broj glasova na natječaju, na kojem je sudjelovalo ukupno 285 hrvatskih vrtića, navode iz kompanije Procter&Gamble.
Glavni cilj humanitarne akcije je pomoć djeci vrtićke dobi kako bi im se omogućio što ugodniji i sadržajniji boravak u njihovim vrtićima. Na taj način stvara se i kvalitetna podloga za njihov psihofizički i emocionalni razvoj te sretnije djetinjstvo, ističe se u priopćenju.
Najviše glasova prikupili su; DV „Petar Pan“ Zagreb, DV „Velika Gorica“, DV „Ciciban“ Otočac, DV „Girice“ Cres, DV „Vukovar 1“, DV „Vukovar 2“, DV „Sisak novi“ Sisak, DV „Slunj“, DV „Biokovsko zvonce“ PO „Radost“ Makarska te DV „Cvit“ Sv. Filip i Jakov.
Procter & Gamble jedna je od najvećih svjetskih multinacionalnih kompanija, a podupire cijeli spektar humanitarnih aktivnosti za pomoći najugroženijim članovima društva u sklopu svog globalnog programa „Živi, uči, napreduj”. Kako se ističe u priopćenju, Procter & Gamble smatra kako je pomaganje onima kojima je to najpotrebnije dužnost svake ozbiljne i društveno odgovorne kompanije.