Autobus izvanredne linije kao zamjena za uspinjaču vozit će trasom Katarinin trg – Jezuitski trg – Habdelićeva – Opatička – 29.XI.1918. – Tituša Brezovačkog – Mesnička – Ilica – Frankopanska – Trg maršala Tita – Masarykova – Teslina – Praška – Trg bana J. Jelačića – Ilica (Tomićeva) – Mesnička – Matoševa – Vranyczaniyeva – Katarinin trg.
Na trasi se uspostavljaju dva stajališta - Katarinin trg i Tomićeva, navodi ZET.
Glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić rekao je da će autobus voziti sve dok se ne završi remont uspinjače.
U ZET-u ističu kako je uspinjača za Gornji grad najstarije prijevozno sredstvo organiziranoga javnog prijevoza putnika u Zagrebu, godinu dana starije od konjskog tramvaja. U usporedbi s ostalim žičanim željeznicama koje su namijenjene javnom prometu, s prugom dugom 66 metara, najkraća je na svijetu. Iako malo sudjeluje u ukupnome javnome gradskom prijevozu, uspinjača u sklopu svoje dimenzioniranosti (dva vagona) i prostornog smještaja obavlja znatnu prometnu uslugu. U prosjeku kabine na godinu prijeđu oko 4000 km uz prometni učinak od oko 118.000 mjesto-kilometara i prevezu oko 675.000 putnika.
U više od jednog stoljeća vožnje nije bilo nijedne nesreće, nijednog stradalog putnika i zato uvjerljivo nosi naslov najsigurnijeg javnoga prijevoznog sredstava, ne samo u nas, nego i mnogo šire. Budući da je do danas u cijelosti zadržala prvobitni vanjski izgled i građevnu konstrukciju, a i većinu tehničkih svojstava koja su joj dali graditelji, zagrebačka je uspinjača zakonski zaštićena kao spomenik kulture, navodi ZET.