Napominju i da je prvo tromjesečje obilježila reorganizacija poslovanja nakon uspješne integracije Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe.
Uveli su novu organizacijsku strukturu koja se temelji na šest strateških poslovnih područja (Kava, Slatko i slano, Delikatesni namazi, Pića, Zdravlje i njega te Sportska i aktivna prehrana), četiri strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, internacionalna tržišta) i tržište Rusije.
Shodno tome i Uprava je sužena na četiri člana, te je osnovano Strateško poslovno vijeće s članovima nadležnim za poslovna i distribucijska područja te korporativne funkcije podrške.
Komentirajući poslovne rezultate za prvo tromjesečje ove godine predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi izrazio je zadovoljstvo ostvarenim rastom prihoda od prodaje ističući da su na tragu najavljenih očekivanja za ovu godinu.
Za značajan rast dobiti iz poslovnih aktivnosti kaže da su dokaz uspjeha prošlogodišnjih integracijskih aktivnosti i potvrđuju isplativost tadašnjih ulaganja.
Hrvatsko tržište ostaje najveće pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,3 posto, a slijede tržište Srbije s 24,9 posto, Slovenija s 12 posto, BiH s 8 posto, ostala regionalna tržišta s 5,8 posto te zapadnoeuropska tržišta s 9,1 posto.
Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,3 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 33,2 posto.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 71,8 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 14,7 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 7,3 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6,3 posto prodaje.