Kupovinom bilo kojeg P&G proizvoda označenih medaljom u sklopu kampanje "Podržite buduće hrvatske Olimpijce" do 30. lipnja 2012. kupci sudjeluju u programu potpore sportašima mlađih dobnih kategorija.
"Drago nam je što svjetska kompanija poput P&G-a, vodeća na području društvene odgovornosti, preuzima inicijativu i pomaže u stvaranju vrhunskih sportaša. Ovo partnerstvo mladim sportašima pruža mogućnost za razvoj te sam uvjeren kako će nam pomoći u otkrivanju budućih olimpijaca“ izjavio je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.
"Ciljana skupina P&G-a su žene, a mi im se želimo približiti kroz sport. Vjerujemo kako iza svakog uspješnog vrhunskog sportaša stoji mama. Zato smo pokrenuli globalnu marketinšku kampanju 'Ponosan sponzor majki', ali pristupamo i svakom nacionalnom olimpijskom odboru individualno. Tako je došlo i do naše zajedničke kampanje 'Podržite buduće hrvatske Olimpijce'. Želimo da naše partnerstvo s HOO-om trajno osigura uvjete za razvoj talentiranih mladih sportaša u sklopu Programa potpore sportašima mlađih dobnih kategorija“, rekao je član uprave P&G-a Srđan Lisac.
Program potpore sportašima mlađih dobnih kategorija HOO-a od 2007. obuhvaća najnadarenije mlade sportaše Hrvatske. Trenutno, više od stotinu mladih sportaša čiji rezultati i talent ukazuju na mogućnost daljnjeg ostvarenja rezultata u određenom sportu sudjeluju u programu, a sredstva iz programa sportaši mogu koristiti najviše četiri godine za redom i to od 12. do 16. godine života.