FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Tržišni udio Karlovačke pivovare povećan na 27,5 posto

ZAGREB, 7. ožujka 2012. (Hina) - Karlovačka pivovara je tijekom 2011. prodala više od milijun hektolitara piva na domaćem i izvoznim tržištima, a prema podacima Grupacije proizvođača piva svoj tržišni udjel povećala je sa 26,1 u 2010. na 27,5 posto u prošloj godini.

Istaknuto je to predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, na kojoj su predstavili i svoj novi proizvod.

Gerschbacher je istaknu kako su povećanje tržišnog udjela ostvarili u uvjetima kada gospodarstvo ne pokazuje znakove oporavka, ističući kako je Karlovačka pivovara snažna kompanija sa snažnim brendovima i kvalitetnim ljudima.

Karlovačka pivovara, druga po veličini pivovara u Hrvatskoj, članica je Heineken grupe.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙