Predsjednik Liste za Rijeku Danko Švorinić ocijenio je vrlo lošim poslovanje riječkoga komunalnog društva Rijeka prometa, koje upravlja javnim parkiralištima. Riječ je o prezaduženome i neučinkovitom monopolistu sa 121 radnikom koji s proračunom većim od 60 milijuna kuna ostvaruje promet od 410.000 kuna, što je 0,66 posto od uloženog proračunskog novca, rekao je Švorinić.
Upozorio je kako nema alternative dolasku vlastitim automobilom u središte grada koji, kako je naveo, katastrofalnom prometnom politikom tu alternativu nije osmislio. Gradski javni prijevoznik Autotrolej neudoban je i najskuplji javni gradski prijevoz u regiji ako se usporedi s prosječnom plaćom po gradovima, rekao je.
Švorinić se pita zašto nisu napravljeni najavljeni terminali za automobile koji bi se ostavljali na rubovima grada i prijevoz do njegova središta autobusima ni najavljivana gradska željeznica. Naveo je da javna parkirališta nemaju smisla ako se cijena parkiranja na njima izjednačava s cijenama parkiranja u privatnim garažama. Tako se pogoduje privatnim garažama,umjesto da se građane štiti nižim cijenama na javnim parkiralištima, istaknuo je Švorinić.
Naknada za parkiranje na zatvorenim javnim parkiralištima poskupljuje s dosadašnje četiri kune na šest kuna po satu, odlučeno je na koelgiju riječkoga gradonačelnika. Osim toga, sva parkirna mjesta uz prometnice u središtu Rijeke koja su dosad bila u prvoj zoni prelaze u nultu zonu, u kojoj je cijena parkiranja sedam kuna po satu, s najviše dva sata dopuštenog parkiranja. Parkiranje u prvoj zoni je četiri kune po satu. Povećanje cijena parkiranja objašnjeno je usklađivanjem ponude i potražnje, tj. većom dnevnom izmjenom automobila na mjestima za parkiranje.