Cilj tih potpora, usmjerenih na nakladnike iz kategorije malih i srednjih poduzetnika, je poticati proizvodnju i emitiranje kvalitetnih programskih sadržaja od interesa za Grad Zagreb i njegove građane (informativnih, kulturnih, umjetničkih, stručnih, znanstvenih, kreativnih itd).
Vijeće AZTN-a u priopćenju podsjeća da se pri dodjeli potpora moraju poštivati uvjeti dodjele i da, uz ostalo, poduzetnici ne smiju biti u teškoćama. Također, pri dodjeli potpore mora se poštivati pravilo o kumulaciji odnosno najvišem intenzitetu potpore, bez obzira na to iz kojeg izvora poduzetnik dobiva potpore, a koji u slučaju audiovizualnih usluga ne može prelaziti 50 posto opravdanih troškova. Također, davatelj potpore je dužan provoditi nadzor nad korištenjem ove potpore i o njezinoj dodjeli izvijestiti Agenciju.
AZTN naglašava u priopćenju i da bi se temeljem testa učinaka propisa na tržišno natjecanje, za što su izradili i obrazac, trebala izvršiti analiza svakog propisa prije njegova donošenja i to sa stajališta njegova utjecanja na tržište. Budući da je 1. siječnja 2012. na snagu stupio Zakon o procjeni učinaka propisa, iz Agencije smatraju da se takav test može uklopiti u prateće provedbene akte kojima bi se testirali učinci propisa iz područja gospodarstva, financija, zdravstva i socijalne skrbi te zaštite okoliša u Hrvatskoj.
Takvu praksu već imaju razvijene zemlje svijeta, poput SAD-a, Velike Britanije, Njemačke i Italije, ali i zemlje koje su, poput Albanije, tek u postupku pridruživanja EU, napominju iz AZTN-a i navode da će obrazac s testom učinaka propisa na tržišno natjecanje uputiti Uredu za zakonodavstvo Vlade RH nadležnom za koordinaciju i izradu dokumenata u svezi procjene učinka propisa.