Glavnina ostvarenog prometa od poslovnih skupova u zadnjem tromjesečju prošle godine, u iznosu od 52 milijuna kuna, ostvarena je od 720 skupova s noćenjem, dok je preostalih 10 milijuna kuna ostvareno od 868 skupova bez noćenja.
Svi su skupovi u zadnja tri mjeseca prošle godine ukupno trajali 2.972 dana, a na njima je bilo ukupno 131 tisuća sudionika.
Najviše je poslovnih skupova, 92 posto ili 1.459, održano u 94 hotela. Od toga su hoteli ostvarili i 98,7 posto od ukupnog prometa od svih poslovnih skupova ili 61,4 milijuna kuna.
Prema vrsti poslovnih skupova najviše je, 919, u zadnjem tromjesečju prošle godine bilo kongresa na kojima je bilo 79,6 tisuća sudionika i od kojih je ostvareno 44,3 milijuna kuna.
Slijedi 422 korporativna sastanka s prometom od 9,3 milijuna kuna, 80 javnih konferencija s prometom od 2,4 milijuna kuna.
Team buildinga je u tom razdoblju bilo 50 s prometom od 2,6 milijuna kuna, dok je javnih skupova bilo 29 s prometom od 2,3 milijuna kuna.
Najviše ili 863 poslovna skupa organizirala su domaća poduzeća, a promet od tih skupova iznosio je 27,2 milijuna kuna. Ostali organizatori (banke, osiguravatelji, stranke, sindikati i drugi) organizirali su 202 poslovna skupa, od kojih je ostvareno 4,4 milijuna kuna prometa.
Strana poduzeća organizirala su u zadnjem tromjesečju prošle godine 158 skupova s prometom od 15,7 milijuna kuna, a 151 skup organizirale su udruge uz promet od 6,4 milijuna kuna.