Prognoze za tv-ekrane bazirane na tehnologiji tekućih kristala (LCD) sve su slabije jer su kupci na razvijenim tržištima već zamijenili stare uređaje s glomaznim katodnim cijevima novim televizorima s ravnim ekranima a u međuvremenu je ojačala i konkurencija jeftinih kineskih proizvoda.
Do 2015. godišnji svjetski prihodi od prodaje LCD televizora smanjit će se za osam posto, na 92 milijarde dolara, pokazuje istraživanje specijalizirane savjetodavne tvrtke DisplaySearch, dok bi tržište ekrana baziranih na takozvanoj OLED tehnologiji do 2018. moglo premašiti 20 milijardi dolara, uz udio u ukupnoj industriji ekrana od 16 posto, u odnosu na trenutnih četiri posto.
U međuvremenu se japanski Sony u prosincu povukao iz zajedničkog ulaganja u poslovanje s LCD ekranima, koje je formirao sa Samsungom, dok je Sharp najavio da će u prva tri mjeseca ove godine prepoloviti proizvodnju LCD-ekrana u svojoj tvornici u zapadnom Japanu.
Samsungovo poslovanje s LCD ekranima u prošloj je godini zabilježilo operativni gubitak u visini 750 milijardi wona (666 milijuna dolara). Stoga u Samsungu namjeravaju izdvojiti taj dio poslovanja i službeno ga 1. travnja promovirati u samostalno poduzeće s početnim kapitalom od 750 milijardi wona.