Prijedlogom zakona redefinira se nadležnost Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom tako da se on definira kao koordinacijsko tijelo za sustav upravljanja državnom imovinom u odnosu na središnja tijela državne uprave i u odnosu na Agenciju za upravljanje državnom imovinom.
Propisuje se da je nadležan za koordinaciju sustava upravljanja državnom imovinom, za koordinaciju i harmonizaciju kriterija za upravljanje državnom imovinom, za izradu nacrta prijedloga strategije te prijedloga plana upravljanja državnom imovinom, kao i izvješća o provedbi plana. Također, predlagao bi vladi odluke o utvrđivanju trgovačkih društava i drugih pravnih osoba od strateškog i posebnog interesa za RH; i dr.
Dopunio bi se i djelokrug Državnog ureda za središnju javnu nabavu tako da obavlja poslove koji se odnose na središnju javnu nabavu, osim za središnja tijela državne uprave i za Vladu Republike Hrvatske, urede i stručne službe Vlade Republike Hrvatske.
Također se predlaže da poslove Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi, koje je prestalo s radom, osim Ministarstva zdravlja i Ministarstva socijalne politike i mladih, preuzima i Ministarstvo branitelja, te se predlaže dopuniti djelokrug Ministarstva branitelja. U djelokrugu Ministarstva branitelja predlaže se utvrditi i obavljanje poslova koji se odnose na priznavanje prava mirnodopskih vojnih invalida, prava civilnih žrtava rata, prava pripadnika hrvatske Domovinske vojske, prava boraca NOR-a i članova obitelji tih skupina korisnika prava, koji su do sada bili u djelokrugu Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi.
Prijedlogom zakona također se, među ostalim, predlaže i da se iz djelokruga Državnog zavoda za mjeriteljstvo brišu poslovi koji se odnose na temeljno mjeriteljstvo.