U današnjem pismu ministru Komadini sindikat smanjenje od 540 milijuna kuna za HŽ smatra neobjektivnim i pristranim uz napomenu da se istovremeno sredstva za luke povećavaju za gotovo 300 milijuna kuna.
Ujedno, SHŽ podsjeća da je HŽ 1989. zapošljavao 44.000 radnika., a 2000. godine dolaskom koalicijske Vlade zajedno sa kćerinskim društvima oko 23.000 te da je od tada broj zaposlenih smanjen za još 5.530 radnika i pao na 17.470, uključujući sva kćerinska društva.
U odnosu na 1989. HŽ danas zapošljava 39 posto tadašnjeg broja radnika, a broj kilometara pruge otprilike je isti, kažu u SHŽ-u.
U tom razdoblju željeznica je više propadala nego se obnavljala i modernizirala, tako da je smanjenje broja radnika postignuto bez modernizacije, zbog čega se pojavio nedostatak zaposlenih na mnogim radnim mjestima, kao i prekovremeni rad, kažu u sindikatu.
Napominju da pritom ne bježe od toga da ima i nepotrebnih radnih mjesta i radnih mjesta na kojima postoji višak zaposlenih, ali da je ta brojka vrlo daleko od 5.000.