Proizvođač brandova kao što su Dove, Hellmann's i Knorr povećao je cijene u posljednja tri mjeseca 2011. kako bi neutralizirao rast troškova sirovina.
Upozorio je ipak da će predstojeće razdoblje u Europi biti teško a rast u Sjedinjenim Državama spor.
Treći po veličini svjetski proizvođač roba široke potrošnje izvijestio je da mu je u prošloj godini organska prodaja, koja isključuje utjecaj akvizicija i valutnih tečajeva, povećana za 6,5 posto, u skladu s prognozama. U četvrtom tromjesečju porasla je 6,6 posto, u usporedbi sa 4-postotnim rastom konkurenta Procter & Gamblea.
Neto dobit iznosila je u 2011. 4,25 milijardi eura i ostala je gotovo nepromijenjena u odnosu na 2010. Prihodi su uvećani za 5,0 posto, na 46,5 milijardi eura.
"Očekujemo da će makroekonomsko okruženje ostati teško u 2012., te da će nepovoljni trendovi u troškovima inputa ustrajati, iako u manjoj mjeri nego u 2011", rekao je izvršni direktor Paul Polman u priopćenju.
Grupa koja prodaje čaj Lipton, umake Ragu i margarin Blue Band izvijestila je o rastu temeljne dobiti po dionici u 2011. za četiri posto na 1,41 euro, što je manje od prognoziranih 1,46 eura.
Europski prehrambeni rivali kao što su francuski Danone i švicarski Nestle izvijestit će o rezultatima u drugoj polovini mjeseca.