Na prezentaciji su sudjelovali predstavnici zainteresiranih privatnih tvrtki "European Coastal Airlines" i "Adriatic Seaplanes" te ravnatelji lučkih uprava Dubrovačko-neretvanske županije, lučke kapetanije, pomorske policije, Konzervatorskog odjela Zavoda za prostorno planiranje kao i predstavnici zainteresiranih gradova i općina.
Zaključeno je kako će se u što kraćem vremenu nastojati utvrditi prijedlozi lokacija aerodroma na vodi te uvjeti natječaja za koncesiju i odabir operatera koji bi dobio i ovlaštenje za ishođenje lokacijske dozvole koju izdaje Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja.
Tijekom rasprave iskazan je interes za povezivanje otoka Korčule i Lastova s Dubrovnikom te dalje s Hvarom, Visom i Splitom te je naglašeno da su potrebne uzletno-sletne površine dijelovi već postojećih plovnih putova, jer bi procedura utvrđivanja novih dodatno usporila realizaciju ovog projekta.
Grad Dubrovnik je u svojoj prostorno-planskoj dokumentaciji već odredio poziciju aerodroma na moru i to na predjelu Batahovina, a moguća su i neka druga rješenja.
Lokacija uzletno-sletne lokacije na otoku Lastovo u mjestu Ubli također je unutar lučkog područja luke otvorene za javni promet te je rješenje na otoku Lastovu vrlo izvjesno.
U raspravi je istaknuto kako se moguće poteškoće oko određivanja lokacije aerodroma na moru očekuju u Korčuli, gdje se lučko područje luke otvorene za javni promet preklapa sa zonom zaštite graditeljske baštine grada Korčule.