FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Promocija hrvatskog turizma na 46 međunarodnih sajmova

ZAGREB, 2. siječnja 2012. (Hina) - Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u sklopu promotivnih aktivnosti i ovog siječnja počinje nastupe na međunarodnim turističkim sajmovima u Europi i svijetu, a tijekom ove godine će nastupiti na 46 sajmova, od čega na 20 njih sa nacionalnim prezentacijama na tržištima važnijim za hrvatski turizam, podaci su s web stranica HTZ-a.

Usporedba s prošlom godinom pokazuje da će se ove godine nastupiti na sedam sajmova manje.

Većina sajamskih nastupa predviđenih za ovu godinu odvijat će se od siječnja do kraja ožujka, ukupno 33, od čega je u siječnju predviđeno 13 sajmova, u veljači 11, a u ožujku 9. U tom će razdoblju biti i najviše nacionalnih prezentacija hrvatskog turizma po sajmovima, 18 od ukupno 20.

Osim s nacionalnom prezentacijom, na kojima se ističe ponuda cijele Hrvatske kroz njene glavne regije, HTZ će na sajmovima nastupati i s info-punktom (na važnim sajmovima regionalnog karaktera), na specijaliziranim kamping i nautičkim sajmovima te na sajmovima na dalekim i novim tržištima (većinom tamo gdje HTZ nema strano predstavništvo i na kojima u važnoj suradnji s putničkim agencijama želi promovirati Hrvatsku kao turističku destinaciju). Za sada su predviđena dva takva sajma, i to u Kini, u gradovima Pekingu i Almatyiju koji se održavanju od sredine do kraja travnja ove godine.

Na svim sajmovima ove godine HTZ-u će se na hrvatskom štandu, kako je to uobičajeno zadnjih godina, pridruživati različiti suizlagači iz cijele Hrvatske, od županijskih i gradskih turističkih zajednica, do turističkih tvrtki (hotelijera, agencija) i strukovnih udruga.

Ovogodišnje 'turističko sajmovanje' HTZ u siječnju, točnije 6. siječnja, počinje nastupom na specijaliziranom sajmu nautike Boat Show u Londonu, nakon čega, 10. siječnja, slijedi nastup na sajmu Vakantiebeurs u Utrechtu u Nizozemskoj, na kojem će Hrvatska, slično kao i na sajmu CMT u njemačkom Stuttgartu 14. siječnja, biti zemlja partner.

Uz te, u siječnju će HTZ još nastupiti na sajmovima u Beču, Madridu, Bratislavi, Leeuwardenu, Helsinkiju, Duesseldorfu, Zuerichu, Ljubljani, Antwerpenu te Dublinu.

Iz HTZ-a se doznaje da će u siječnju organizirati i dvije posebne manifestacija - Hrvatske turističke dane u Moskvi i Bruxellesu, kao i poslovne radionice inozemnih i hrvatskih turističkih subjekata u Utrechtu, Bratislavi, Moskvi i Kijevu.

I ove godine glavni slogan promocije hrvatskog turizma na sajmovima je "Mediteran kakav je nekad bio".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙