Izvješće je ocijenilo Povjerenstvo Upravnoga vijeća Hrvatskoga poslovnog savjeta za održivi razvoj i potvrdilo da je u skladu s razinom A izvješćivanja prema Smjernicama G3 Svjetske inicijative za izvješćivanje.
U izvješću, koje donosi pregled aktivnosti tvrtke u 2009. i 2010. godini, izneseni su postignuti rezultati, strategija razvitka te poslovni pristup tvrtke prema potrošačima i dobavljačima.
Okosnica je održivoga razvoja briga za okoliš, a u okviru ovoga izvješća predstavljeni su i podaci o učinku na okoliš, sustavi nadzora i osiguranja kvalitete u proizvodnji te strategija nadzora nad rizicima i upravljanja njima.
Coca-Cola HBC Hrvatska među prvima je u Hrvatskoj, ali i u sustavu Coca-Colinih podružnica u svijetu, započela s promicanjem korporacijske društvene odgovornosti, koja će i dalje biti ključni dio svih naših poslovnih planova i strategija, kazao je glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Ramon Weidinger.