Prema planovima Nexe grupe na industrijskim kolosijecima predviđen je opseg prijevoza više od 700.000 tona rasutih tereta, a tvornica cementa Našicecement povezat će se sa željezničkom prugom Nova Kapela-Našice.
Izgradnjom industrijskoga kolosijeka tvornica cementa utjecat će na smanjenje troškova prijevoza i povećati konkurentnost, koristiti ekološki i ekonomski prihvatljiv prijevoz, dok će HŽ Cargo ostvariti znatan prihod i povećati iskoristivost svojih kapaciteta.
Na sastanku se razgovaralo i o najavama željezničkog prijevoza troske i ugljena (oko 150.000 tona godišnje) iz Luke Osijek, o nastavku prijevoza šljunka, pijeska i kamena iz Botova (oko 600.000 tona godišnje) prema kolodvorima Resnik i Hrvatski Leskovac za područje grada Zagreba te prema kolodvorima Nemetin, Osijek, Osijek Donji grad i Škrljevo te o prijevozu gipsa sa Kosova i Knina u Našicecement.
Istaknuti su vrlo dobri pokazatelji prijevoza iz kolodvora Botovo koji bilježe 50 posto povećanja otpremljenih količina u odnosu na 2010.
Razmatrale su se i ostale mogućnosti intermodalne suradnje (željeznica - pretovar u Luci Osijek - riječni prijevoz) u sferi logistike te mogućnosti zajedničkog sudjelovanja u smanjenju opterećenja cestovnog prometa kroz EU-ov program Marco Polo.