Nije želio otkriti kolike prihode i dobit ostvaruje Pivovara napominjući kako je strategija nizozemskog Starbeva, u čijem je sastavu Zagrebačka pivovara, da ne iznosi financijske pokazatelje.
Tržišni udio Zagrebačke pivovare na hrvatskom tržištu iznosi oko 42 posto, što je čini uvjerljivim tržišnim liderom, a procjenjuju da će ove godine proizvesti 1,5 milijuna hektolitara piva.
Yeskov je kazao kako je hrvatsko tržište prilično zrelo te u 2012. očekuju da će ostati stabilno, odnosno ostvariti blagi rast.
Napominje i kako će Zagrebačka pivovara i dalje raditi na inovacijama te ulagati u brendove, procese i ljude.
Glavnina izvoza Zagrebačke pivovare ide u Bosnu i Hercegovinu (BiH), na koju se odnosi 90 posto izvoza. Iako je tamošnje tržište manje razvijeno nego hrvatsko, Zagrebačka pivovara imala je 12-postotni rast volumena prodaje na tom tržištu. Na tom se tržištu godišnje proda oko dva milijuna hektolitara piva, od čega se oko 120 tisuća hektolitara odnosi na proizvode Zagrebačke pivovare.
Manje količine piva Zagrebačka pivovara izvozi i u druge zemlje u kojima su potrošači porijeklom iz Hrvatske - SAD, Kanada, Australija, Njemačka i Švicarska.
Potrošnja piva u Hrvatskoj iznosi 80 litara po stanovniku, u BiH 50 litara, u Češkoj 160 litara.
Upitan imaju li u planu preuzimanje neke manje pivovare u Hrvatskoj Yeskov je kazao kako rast uz preuzimanje nije njihova strategija.
Što se tiče ulaska Hrvatske u EU kaže da ne bi trebao donijeti značajnije promjene jer je domaće tržište već prilično otvoreno, a kvalitetom su domaći proizvođači konkurentni.
Jedino će regulativa biti nešto drugačija, no u Zagrebačkoj pivovari već se tome prilagođavaju, primjerice propisima vezanim za zaštitu okoliša, obradu otpadnih voda i zaštitu od buke.