Tadić je ovom prigodom kazao kako je ovo značajan pothvat jer pridonosi infrastrukturnom povezivanju cijele regije, dok je Dodik najavio nastavak cestogradnje u RS-u spominjući kao prioritet povezivanje Banje Luke i Doboja autocestom.
Gradnja kilometra autoceste na ravnom i nezahtjevnom terenu između Banje Luke i Bosanske Gradiške stajala je više od 7 milijuna konvertibilnih maraka (oko 3,5 milijuna eura), a kasnila je više od godinu dana u odnosu na planirane rokove.
Dionica puštena u promet u srijedu zapravo je dio autoceste koja treba povezati Banju Luku s najprometnijim graničnim prijelazom između BiH i Hrvatske kod Gradiške, što je projekt koji bi u konačnici trebao stajati 320 milijuna KM (160 milijuna eura).
Za sada je to još uvijek projekt jer nije izgrađena spojna petlja kod Banje Luke, a gradnja mosta preko Save još je u fazi planiranja i njegova gradnja neće početi prije 2013. godine.
Zbog kašnjenja, tehničkih propusta pri gradnji ali i ukupne cijene dio medija u BiH je gradnju autoceste Banja Luka-Bosanska Gradiška proglasio najskupljim projektom takve vrste u državi iznoseći otvorene sumnje u moguću korupciju koja ga je pratila.
Ta su nagađanja potaknuta činjenicom da je radove izvodilo poduzeće "Integral inženjering" iz Laktaša, u vlasništvu Slobodana Stankovića koji je poznat kao Dodikov prijatelj.
Tadić je u Banju Luku doputovao i kako bi sudjelovao na manifestaciji proglašenja osobe godine koju redovito organiziraju banjalučke "Nezavisne novine". Za doprinos suradnji i pomirenju u regiji nagradu tog lista prošle je godine dobio hrvatski predsjednik Ivo Josipović.