Organizator burze je varaždinska tvrtka Vall042-ADM-Agencija za destinacijski marketing, dok su suorganizatori Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) kao domaćin.
Ističući da je Put/Way specifična jer se tijekom nje održavaju poslovni susreti i druženja predstavnika hotelsko-turističkog sektora, agencija i turističkih odredišta, direktor Burze Boris Šimenc naglašava da se svake godine održava u drugom hrvatskom odredištu s ciljem predstavljanja ukupne i lokalne hrvatske turističke ponude domaćim i inozemnim agencijama.
Sudionici na poslovnim radionicama i u direktnim razgovorima dogovaraju konkretne poslove za iduću godinu.
Među sudionicima iz stranih zemalja na burzi su oni iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore, Srbije, Mađarske, Slovačke te predstavnik agencije iz SAD-a koja ima programe za Hrvatsku.
U sklopu burze danas su dodijeljene i godišnje nagrade "Simply the Best za 2011" UHPA-e i magazina "Way to Croatia" (kojeg izdaje tvrtka-organizator Burze Vall042), a koje svake godine imaju drugu temu.
Ove godine to je bilo kreativnost i inovativnost u turizmu, što su među hotelima dobili zadarski Falkensteiner Hotel&Spa Iadera, Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji te šibensko Hotelsko naselje Solaris.
Među malim putničkim agencijama nagradu su dobili vukovarska agencija Danubiumtours (na kontinentu) te More Mandić iz Sv. Filipa i Jakova (na Jadranu), a za posebne programe agencija Huck Finn iz Zagreba.
Nagrade su dobili i tri muzeja - neandertalaca iz Krapine, prekinutih veza iz Zagreba te soli iz Nina.