Istaknuo je to predsjednik HUOJ-a Drenislav Žekić na današnjem otvaranju godišnje 12. konferencije HUOJ-a koja se u zagrebačkom Arena Centru održava danas i sutra.
Žekić je naglasio da HUOJ danas okuplja više od tisuću članova koji su zadnjih desetak godina znatno pridonijeli razvoju te struke u Hrvatskoj.
O važnosti te struke govori i podatak da je u svijetu u zadnjih deset godina broj od 2,5 milijuna djelatnika u toj struci narastao na oko 4,5 milijuna, a broj svake godine raste i u Hrvatskoj.
Na ovogodišnjoj se konferenciji HUOJ-a za razliku od prošlih više govorilo o samoj struci nego o njenoj primjeni u drugim sektorima, i to prije svega o zaštiti intelektualnog vlasništva i znanja što je, po Žekiću, i najveći kapital PR struke na tržištu.
Kazavši da s tim u vezi ima dosta problema, ističe da se primjerice događa da za svoje usluge, ideje i savjete struka ostane 'kratkih rukava' bez naknade i bez adekvatne pravne zaštite te neke ideje kasnije osvanu kao tuđe.
Posebna tema bila je i potreba te važnost osobnog brendiranja, jer u ovom svijetu, kako se čulo od PR stručnjaka Bože Skoke, instant zvjezdica ipak postoje ljudi, djelatnosti i načini kako dugo godina opstati kvalitetom bez ikakvih mrlja i bez žutila.
Zanimljivo predavanje naziva "Od Hi-techa do Hi-toucha" održao je i Zoltan Baračkaj iz konzultantske tvrtke MID iz Budimpešte naznačivši da je moderna tehnologija napravila veliki iskorak u civilizacijskom poimanju svijeta i biznisa, ali i dalje interpersonalna komunikacija među ljudima ostaje ono bitno.
U sklopu konferencije večeras će HUOJ dodijeliti i tradicionalne, pete po redu godišnje Grand PRix nagrade za najbolje projekte odnosa s javnošću u prošloj godini, najboljim pojedincima u struci, za komunikatora godine izvan struke te druge.
(Hina) xtam yds