Euro rent sport je krajem 2009. godine dobio ovlast ustrojavanja ovlaštene distribucijske mreže za vozila Mitsubishi, a mrežu je odlučio ustrojiti primjenom mješovitog kvalitativno-kvantitativnog selektivnog distribucijskog sustava, objašnjava AZTN.
Prema propisima o zaštiti tržišnog natjecanja, poduzetnik koji se odluči za takav pristup mora odrediti točan broj ovlaštenih distributera i servisera koji će činiti njegovu mrežu te na jedinstven način utvrditi kriterije za njihov izbor, a pritom ih ne smije primjenjivati na diskriminirajući način.
Agencija je utvrdila kako unatoč toj obvezi, kriteriji nisu bili dostupni svim zainteresiranim poduzetnicima jer dotadašnjim ovlaštenim distributerima i serviserima, tvrtkama Auto teskera, Auto kuća Horvat i Morić, Euro rent sport nije odgovorio na njihov zahtjev o uvjetima uključivanja u mrežu niti je te kriterije objavio.
Istodobno je u mrežu primao poduzetnike koji prethodno nisu bili u sustavu ovlaštenih distributera i servisera Mitsubishija te je postupio suprotno ustaljenoj praksi u kojoj novi dobavljač prednost pri primanju u mrežu u pravilu pruža poduzetnicima koji su prethodno bili njezini članovi i koji su uložili znatna sredstva u nabavku opreme i obuku osoblja.
Svojim je ponašanjem Euro rent sport njima i svima ostalima potencijalno zainteresiranima ograničio pristup tržištu i doveo ih u u nepovoljan položaj u odnosu na konkurente, smatra AZTN.
Agencija je utvrdila i da je Euro rent sport u nepovoljan položaj doveo tvrtku Auto Novaković jer je sporazum o distribuciji između te dvije kuće sadržavao odredbu kojom se trajanje sporazuma ograničava na godinu dana, što je suprotno propisima.