Ukupni su prihodi tvrtke ostvareni su u iznosu od 129,9 milijuna kuna i u odnosu na devet mjeseci prošle godine manji su za 6,6 posto, dok su ukupni rashodi porasli za 8,7 posto, na 151,03 milijuna kuna.
Glavninu prihoda Spačve čine prihodi od prodaje koji su povećani 11 posto, na 125,5 milijuna kuna.
Istodobno su pak ostali poslovni prihodi pali sa 21,5 milijuna kuna u prvih devet mjeseci prošle godine na 2,6 milijuna kuna u istom ovogodišnjem razdoblju.
Od ukupne prodaje proizvoda i roba na domaćem tržištu ostvaren je prihod od prodaje u iznosu od 58,8 milijuna kuna, dok je na inozemnim tržištima ostvareno 66,7 milijuna kuna prihoda.
Najznačajnije zemlje izvoza su Italija, Njemačka, Francuska Austrija, Srbija i Slovenija, navodi se u izvješću.
U izvješću se navodi da društvo ostvaruje više od 53 posto prihoda na ino tržištu te je izloženo valutnom riziku.
Uprava Spačve u komentaru izvješća navodi da kontinuirano radi na poboljšanju općeg stanja i likvidnosti društva, a sve u uvjetima recesije i teške gospodarske klime u zemlji.