Državni tajnik Tomislav Mihotić pojasnio je da će se tih osam milijuna uštedjeti na smanjenju unutarnjeg uređenja i sadržaja potrebnih za omogućavanje prometa od pet milijuna putnika godišnje na promet od 3,5 milijuna putnika godišnje. Koncesionar to mora izgraditi u prvoj fazi projekta, a nakon 20 godina dužan je povećati kapacitet na mogućnost prihvata osam milijuna putnika godišnje.
Koncesionar mora u potpunosti realizirati prvu fazu u razdoblju od tri godine od stupanja na snagu ugovora o koncesiji, koji će pak stupiti na snagu nakon zatvaranja financijske konstrukcije projekta, za što je najduži rok šest mjeseci od potpisivanja ugovora.
Članovi povjerenstva za provedbu natječaja za koncesiju nisu željeli komentirati medijske napise da je od 10 ponuda pristiglih u prvom krugu natječaja u drugi krug ušlo šest kandidata, no potvrdili su da će rok za otvaranje ponuda biti produžen.
Otvaranje ponuda neće biti 31. listopada, već će rok biti "neznatno korigiran" na zahtjev nekih ponuditelja koje muči problem prijevoda cjelokupne dokumentacije na hrvatski jezik, rekao je Mihotić.
Zamjenik direktora Zračne luke Ivan Damjanović odbacio je spekulacije da bi koncesionar mogao otpuštati ili pogoršati radne i materijalne uvjete 1043 radnika Zračne luke.
Primjena Kolektivnog ugovora će se nastaviti i nakon potpisivanja ugovora, a koncesionar mora preuzeti sve radnike i poštivati njihova prava zajamčena Kolektivnim ugovorom još najmanje pet godina, istaknuo je Damjanović. Ako koncesionar to ne ispoštuje može doći do raskida ugovora, a tada bi izgubio 30 posto uloženih sredstava.
Ako se sve bude odvijalo kako je planirano, novi putnički terminal mogao bi biti gotov do 2015. čime bi zagrebački aerodrom uspio riješiti probleme koje mu donosi sve veći broj putnika - u ovoj godini procjenjuje se da će ih biti 2,3 milijuna, što je porast od 14 posto u odnosu na lani.