Povjesničarka umjetnosti Leonida Kovač ističe kako Stošić tim mrtvim prirodama materijalizira suodnose onoga što je nekad bilo živo biće s načinjenim uokvirenim predmetom kao što su ogledala, okviri i slično.
Po njezinim riječima te mrtve prirode, među kojima su ptice i drugi životinjski ostatci, pokušavaju istaknuti učinke potrošnje upravo rekontekstualizacijom potrošenih simbola iz repetoara višestoljetne povijesti zapadne umjetnosti.
Izložbom prevladava ogledalo konotirano neobaroknim pozlaćenim okvirom. Osim životinjskih oblika u okvirima su i raspukline hrastova tkiva.
Njegovi radovi nose simbolične naslove kao što su metamorfoze, cvjetovi zla, crveno i crno, korijen, stranac, kardinali, rekvijem, u potrazi za izgubljenim vremenom, smrt u Veneciji, ohlađene glave i druge. U spomenute okvire kombiniranom tehnikom Stošić je uspio složiti takvu vrst izložbe za koju ističe da je to pokušaj prikazivanja arhaičnog, odnosno esencijalnog u stvarima.
Izložba je otvorena do 30. listopada.