Ciljevi projekta su informirati poduzetnike o podršci koji im pružaju institucije i organizacije na europskom, nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou (informacije o financiranju, edukaciji, pronalaženju poslovnih partnera itd.), promovirati poduzetništvo itd.
Mali i srednji poduzetnici su pokretači gospodarskog rasta i inovativnosti, a ujedno su i generator zapošljavanja pa je od velikog značaja da se u projekt uključe institucije i organizacije koje potiču njihov rast i razvoj, kazala je potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU Vesna Trnokop-Tanta.
Napominje i kako je kriza uzrokovala najviše problema upravo malim i srednjim poduzetnicima te je Europski tjedan prilika da se poduzetnici upoznaju sa svim mogućnostima i informacijama koje im potporne institucije nude.
Tako će se 6. listopada u organizaciji HGK održati konferencija "Iskustva malih i srednjih poduzeća nakon ulaska u EU".
HGK organizira konferenciju jer smatra da će članstvo u EU biti izazov za sve institucije i poduzetnike, prilika za one najbolje, ali ipak i opasnost za one koji su nespremni za promjene, istaknula je Trnokop-Tanta. Napominje i kako će učinci pridruživanja EU na mala i srednja poduzeća biti povoljniji što su ona bolje pripremljena i konkurentnija.
Uz taj središnji događaj, u Hrvatskoj se u sklopu projekta od svibnja do prosinca ove godine održava niz konferencija, seminara, poslovnih skupova i sajmova namijenjenih malim i srednjim poduzetnicima željnima stjecanja znanja, informacija i kontakata koje će im pomoći da ojačaju svoju poziciju na tržištu.
U sklopu projekta Europska komisija izdaje brošuru "Tajna uspjeha 2011." s portretima europskih uspješnih poduzetnika, a Hrvatsku ove godine predstavlja Daniel Smiljanić iz tvrtke Pan Parket d.o.o.
Europski tjedan malog i srednjeg poduzetništva je europska komunikacijska kampanja koja se održava u 37 država sudionica Okvirnog programa za konkurentnost i inovacije.