Odmah po dolasku u Maroko, Sarkozy je s kraljem Muhamedom VI. otišao na željeznički kolodvor u Tangeru i otvorio radove na 350 kilometara dugoj trasi, na kojoj bi radovi trebali biti gotovi 2015. godine.
Cijena gradnje iznosi 1,8 milijardi eura, kojima se treba pribrojati trošak prateće infrastruktre pa bi ukupan iznos mogao iznositi četiri milijarde eura. Željezničku liniju gradi francuska kompanija Alstom.
Jedan dio će financirati sama Francuska, koja je deblokirala zajam do 920 milijuna eura. Četvrtinu će platiti zemlje prijatelji Maroka, poput Saudijske Arabije, a ostatak će se financirati iz marokanskog proračuna.
Mnogi analitičari ovaj projekt, za koji je Francuska Maroku prodala i tehnologiju vrijednu 400 milijuna eura, smatraju promašenim i čistim bacanjem novca, jer ne vide smisao da je ionako zaduženi Maroko upušta u skupu gradnju kako bi vrijeme putovanja od Casablance do Tangera s postojećih pet sati skratilo na dva sata i deset minuta.