USB uređaji, privjesci za ključeve i magneti na kojima je Hitlerov lik prodavali su se u nekoliko trgovina tog japanskog lanca.
"Zaprepašteni smo ovom Hitlerovom slikom koja je još jednom iskorištena u marketinške svrhe", reagirala je Simona Halperin koja vodi izraelski ured za gospodarsku i kulturnu suradnju u Taipeju.
Ovaj izgred, dodala je ipak, rezultat je "neznanja" i ne znači "potporu ni poistovjećivanje s nacističkim zločinima u vrijeme holokausta".
Predsjednica Chain Store Corpa, tvrtke koja upravlja trgovinama 7-Eleven na Tajvanu, rekla je pak da sporni lik ne predstavlja Adolfa Hitlera.
"Ne sliči na Hitlera. Ovo nisu brkovi, već zub", rekla je govoreći o crnom kvadratiću na njegovu licu koji podsjeća na brkove nacističkog vođe.
Pop kultura i oglašivačka industrija u Aziji nerijetko rabe lik Adolfa Hitlera i ikonografiju Trećeg Reicha.