Predstavljajući novi ured, koji se nalazi na jednoj etaži, te njegove prednosti u odnosu na dosadašnji, direktor Microsoft Hrvatska Ivan Vidaković kazao je da time smanjuju trošak ureda, posebno integracijom troškova komunikacija, jer više nemaju primjerice fiksne telefone.
S obzirom da se sve više posla obavlja izvan ureda, a zaposlenici međusobno i s klijentima najčešće komuniciraju linkovima, e-mailom, mobitelima i slično, više i ne postoji potreba za klasičnim uredom, dodao je Vidaković.
Koliko će iznositi uštede još ne može reći jer financijska konstrukcija nije dovršena, ali vjeruje da će i to pridonijeti boljim poslovnim rezultatima tvrtke, kao i svojevrsno buđenje tržišta koje u Hrvatskoj uslijed ulaska u EU očekuje tijekom iduće godine.
Fiskalna godina globalnog Microsofta, pa tako i tvrtke u Hrvatskoj, koja je završila s krajem lipnja ove godine, za Microsft Hrvatska je, po ocjeni Vidakovića, bila dobra.
Unatoč teškoćama vezanim za opću gospodarsku situaciju u zemlji Microsoft Hrvatska je, kako kaže, opet uzeo tržišni dio, odnosno povećao ga na softverskom tržištu.
Do kraja ove godine ne očekuje neke velike promjene i pomake na tom tržištu u Hrvatskoj, posebno u svjetlu predstojećih parlamentarnih izbora, ali zato očekivanja rastu od iduće godine kada bi se prema najavama mogle povećati investicije u IT tehnologije i rješenja uslijed ulaska Hrvatske u EU bez čega nema konkurentnosti.