Europska komisija pripremila je u povodu 10. tjedna brošuru "Deset godina Europskog tjedna kretanja 2002.-2011." u kojoj su istaknuta postignuća 22 najuspješnija sudionika iz 15 država, među kojima su čak tri hrvatska grada - Ivanić-Grad, Koprivnica i Zagreb, a najveći uspjeh postigla je Koprivnica osvajanjem nagrade Europskog tjedna kretanja 2007. godine.
Pročelnica koprivničkog upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Maja Ištvan-Krapinec izjavila je za Hinu kako je i ove godine težište na uštedi energije, održivom prometu te poticanju građana na pješačenje i vožnju bicikla umjesto vožnje automobilima.
Rekla je da se to sve u gradu omogućava gradnjom pješačko-biciklističkih staza, a želja je da se najvažnije institucije povežu gradskim prijevozom. Gradske i ostale tvrtke potiče se da se njihovi zaposlenici koriste zajedničkim prijevozom pri odlasku na posao i vraćanju s posla, rekla je te istaknula kako je Koprivnica u proljeće uvela gradski automobil na električni pogon kojim se svaki dan koriste djelatnici gradske uprave te nedavnu predaju ključeva za 28 stanara prve niskoenergetske zgrade energetskog razreda A+.
Ivanić-Grad, koji je bio finalist 2009. godine, Europska komisija ističe kao grad koji je pokazao što se sve može ostvariti snažnim partnerstvom, dobrom kampanjom i osobito velikim entuzijazmom.
"Ivanić-Grad i ove će godine obilježiti Europski tjedan kretanja i predstaviti što se sve radilo tijekom godine vezano uz održivi razvoj, osobito kad je riječ o provedenim trajnim mjerama, poput izgradnje novih biciklističkih staza, uklanjanja arhitektonskih zapreka, izgradnje novih dječjih igrališta i povećanja sigurnosti na starim igralištima. Ove godine većina aktivnosti u Ivanić-Gradu bit će vezana uz bicikl i biciklizam kako bi se na to potaknulo djecu i odrasle, a kako bi djeca naučila voziti bicikl, grad će svakoj školi osigurati po jedan bicikl", istaknula je pročelnica upravnog odjela za razvoj grada Vlatka Berlan-Vlahek u izjavi za Hinu.
Zagreb je 2008. bio finalist Europskog tjedna kretanja, a koordinatorica Europskog tjedna mobilnosti za grad Zagreb i pomoćnica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Marinka Bakula-Anđelić istaknula je u izjavi za Hinu da se "mreža biciklističkih staza i dalje u Zagrebu povećava te da se u svim rekonstrukcijama cesta i prometnica obvezno grade biciklističke staze i spuštaju rubnjaci kako bi se osobama s invaliditetom osigurao pristup". "Unaprjeđuje se i sustav mjerenja kakvoće zraka i proširuju se uređene zelene površine", dodala je.
Najvažnijim je ocijenila podizanje razine svijesti pa će i ove godine na početku Europskog tjedna kretanja svi učenici u višim razredima osnovnih škola imati obvezatan sat o važnosti tog tjedna, održivog prometa i zaštite okoliša. Naglasila je i da se uvode mjere kako bi se smanjio broj vozila u gradskom središtu pa se tako na Dan bez automobila od 2003. zatvara središte grada za promet i održava tradicionalna biciklijada "Zagrebačka žbica". Grad Zagreb je u svim zdravstvenim i socijalnim ustanovama kojima je osnivač i vlasnik te u većini odgojno-obrazovnih i kulturnih ustanova prilagodio pristup osobama s invaliditetom.