U razdoblju od siječnja do kraja lipnja usporediva neto dobit porasla za 5,7 posto, na 694 milijuna eura, kada se isključe nove konsolidacije i učinak valutnih tečajeva.
Operativna dobit iznosila je 1,26 milijardi eura, što je 3,9 posto više nego u prvoj polovini prošle godine. Analitičari su u prosjeku očekivali da će iznositi 1,32 milijarde eura.
Najveći europski proizvođač piva, koji je također dominira u Nigeriji a drži i više od 40 posto meksičkog tržišta, istaknuo je da su trenutni tržišni uvjeti i dalje povoljni u Latinskoj Americi, supsaharskoj Africi i azijsko-pacifičkoj regiji, ali ne i na razvijenim tržištima.
"Očekuje se da će razvoj obujma prodaje u pojedinim dijelovima Europe i SAD-a ostati izazovan s obzirom na trenutnu ekonomsku neizvjesnost, visoku nezaposlenost i nastavljeno slabo povjerenje potrošača", navodi Heineken u priopćenju.
Nizozemski proizvođač piva istaknuo je da je već zabilježio slabu prodaju piva u srpnju i na početku kolovoza, inače razdoblje snažne prodaje, a kao razlog navodi loše vrijeme u Europi i pogoršano raspoloženje europskih potrošača, kao i onih u SAD-u.
Heineken je tržišni lider u Grčkoj i Italiji, a broj dva u Irskoj, Portugalu i Španjolskoj, zemljama koje su dobile međunarodnu pomoć ili se smatra da bi im ona mogla zatrebati.
Kompanija je objavila da će taj faktor utjecati na prodaju i dobit u drugoj polovici godine, te da za cijelu godinu očekuje neto dobit prije jednokratnih stavki i amortizacije brendova otprilike u razini prošle godine.