Državno odvjetništvo Slavicu tereti za propuste u organizaciji gašenja požara na otoku Kornatu i spašavanja unesrećenih vatrogasaca te za slanje maloljetnika na požarište.
Danas je svjedočio Boris Iskra, umirovljeni pilot kanadera koji je kobnoga dana preletio iznad otoka Kornata vraćajući se s intervencije na otoku Hvaru. "Vraćali smo se s požarišta na Hvaru tako da nismo imali goriva za sudjelovanje u akciji gašenja na Kornatu. Kada smo sletjeli u Zemunik po gorivo, zamijenila nas je druga ekipa. Ipak, izvidili smo požarište na Kornatu, koje je bilo vrlo dugačko, a njegova vatrena linija bila je duža od dva kilometra. Nisam vidio ljude, ali sam vidio da kuće nisu ugrožene. Oko 13,30 vidio sam i helikopter koji se vraćao s Kornata", rekao je pilot Iskra.
Svjedočio je i zapovjednik namjenskih obrambenih snaga Hrvatskoga ratnog zrakoplovstva Miroslav Kovač, koji je potvrdio da u trenutku tragedije nije bilo dovoljno letjelica. "Iako je po vladinu planu za 2007. bilo predviđeno da u protupožarnoj sezoni na raspolaganju budu četiri helikoptera, četiri kanadera te po jedan zrakoplov 'Bell' i 'Pilatus', na dan kornatske tragedije dva kanadera bila su na remontu, jedan je gasio požar u Grčkoj, a tri helikoptera bila su angažirana na Hvaru, gdje je toga dana također gorjelo", posvjedočio je Kovač.
Također je rekao da je Slavica zatražio pomoć zračnih snaga - dvaju helikoptera, jednoga za prijevoz vatrogasaca na Kornat i jednoga za gašenje.
Četveročlano sudsko vijeće pod predsjedanjem županijskoga suca Borisa Babića dogovorilo se danas s odvjetnicima optužbe i obrane da se suđenje nastavi 13. rujna, a za 5. listopada najavljeno je svjedočenje Frane Lučića, jedinoga preživjelog vatrogasca kornatske tragedije u kojoj je poginulo 12 vatrogasaca.