"Hrvatska je turistička zemlja koja mora imati pravi proizvod za svakoga. Zbog toga se mora udaljiti od percepcije zemlje koja nudi isključivo sunce i more, a Zrće je odličan primjer novog proizvoda namijenjenog onima koji se na odmoru žele zabaviti", izjavio je Bajs Hini. Dodao je da vrlo pozitivno što su Hrvatsku u tom svjetlu prepoznali i strani mediji pa nas kao zanimljivo mediteransko odredište ističu i globalne televizijske mreže poput CNN-a i MTV-a.
"Cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao lifestyle odredište koje nudi za svakoga po nešto", kazao je Bajs.
U Ministarstvu turizma ističu da u produljenju sezone i podizanju konkurentnosti na međunarodnom turističkom tržištu veliku važnost ima brendiranje odredišta i turističkih proizvoda. Zbog toga učestalo podupiru razne aktivnosti, događanja i manifestacije diljem Hrvatske, zahvaljujući kojima naša odredišta postaju prepoznatljiva i van europskih granica.
Kao najbolji primjer ističu novljansku plažu Zrće koja je proteklih godina promijenila imidž i postala simbol zabavnog turizma. U tome je stala uz bok vodećih europskih konkurenata i kontinuirano ostvarivala porast turističkog prometa te produžila sezonu, što je jedan od ključnih hrvatskih turističkih ciljeva.
Kako je jedan od preduvjeta za turistički uspjeh nekog odredišta njegova dostupnost Ministarstvo turizma je potpisalo niz ugovora za udružene tržišne aktivnosti i oglašavanje s partnerima iz privatnog turističkog sektora - vodećim domaćim i stranim turoperatorima te zrakoplovnim kompanijama koje dovode turiste u Hrvatsku.
Strane turiste u Hrvatsku ove godine dovodi čak 85 zrakoplovnih kompanija, a primjerice, kroz mjeru za zračni promet "Krila Hrvatske", zacrtanu akcijskim turističkim planom za ovu godinu, potpisano je 256 ugovora vrijednosti 111,4 milijuna kuna. Temeljem tih ugovora u Hrvatsku bi u pred i posezoni trebalo stići oko dva milijuna putnika, kažu u Ministarstvu turizma.
Prije obilaska plaže Zrće ministar Bajs se sastao s gradonačelnikom Novalje Ivanom Dabom i obišao to turističko središte koje je u lipnju ostvarilo 122 tisuće noćenja, što je porast od čak 38 posto u odnosu na lipanj prošle godine.