Most preko rijeke Drave najznačajniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste A5, ugovorena vrijednost radova iznosi oko 950 milijuna kuna, bez PDV-a, s rokom izvođenja od 30 mjeseci, a financiranje izgradnje je osigurano putem kredita Njemačke razvojne banke KfW.
Polažući temeljni kamen, predsjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor istaknula je kako će taj iznimno važan projekt pridonijeti razvoju ovoga područja, jer će se njegovim završetkom ovaj prostor otvoriti za jačanje turizma i drugih gospodarskih grana.
Najavila je kako će se na ovoj autocesti graditi još jedan most, kod Svilaja, te da su sve pripremne radnje za taj projekt obavljene.
Ocijenivši kako je završetkom pristupnih pregovora s Europskom unijom Hrvatska ostvarila iznimno važan povijesni cilj, premijerka Kosor je kazala kako se do pristupanja u punopravno članstvo u EU trebamo okrenuti jačanju gospodarstva, posebice infrastrukture.
Podsjetila je kako je od 2004. do 2010. godine izgrađeno 413 kilometara cesta i autocesta, u što je uloženo oko 23 milijarde kuna, a ove će se godine, unatoč recesiji, u izgradnju prometne infrastrukture uložiti oko dvije milijarde kuna.
To pokazuje da znamo što su nam prioriteti. Ovo je godina u kojoj ćemo sasvim sigurno izići iz krize i bilježiti pozitivne rezultate, poručila je premijerka Kosor.
Most preko rijeke Drave, dužine 2.507 metara, najznačajniji je objekt na dionici Beli Manastir-Osijek autoceste A5. Projektiran je kao ovješeni spregnuto čelični sklop na prijelazu preko Drave i betonska polumontažna konstrukcija. Glavna rasponska konstrukcija mosta dužine je čak 420 metara, a pristupni mostovi dužine 2.087 metara projektirani su kao dva odvojena mosta s rasponima od 35 metra.
Radove na izgradnji mosta izvodi poslovna udruga koju čine zagrebački Viadukt-vodeći partner, Osijek-Koteks, Konstruktor-inženjering Split, Skladgradnja-Grup Imotski i Hidroelektra niskogradnja Zagreb.
Most "Drava" jedan je od ključnih objekata na autocesti koja je dio međunarodnog prometnog koridora 5c koji se proteže od Budimpešte preko Sarajeva do Ploča povezujući sjevernu, srednju i istočnu Europu.
Kroz Hrvatsku prolazi kao autocesta A5 od granice s Mađarskom zapadno od Belog Manastira do granice s Bosnom i Hercegovinom kod Svilaja, u dužini od 88,6 kilometara, te kao autocesta A10 od granice s BiH kod Malog Prologa do Ploča, dužine 23 kilometra. U prometu je autocesta od Sredanaca do Osijeka, u dužini od 55,5 kilometara.