Bit će to prva međunarodna konferencija UNWTO-a posvećena isključivo odnosu turizma i medija, a okupit će, kako se očekuje, predstavnike vodećih svjetskih i specijaliziranih turističkih medija te komunikacijske stručnjake iz turističkog sektora.
Konferencija će se, uz ostalo, baviti pitanjima zašto se unatoč činjenici što je jedan od vodećih svjetskih i najbrže rastućih gospodarskih sektora turizam rijetko nalazi na medijskim naslovnicama ili gospodarskim vijestima.
Organizatori u vezi toga napominju i da turizam kao izvozna kategorija zauzima četvrto mjesto na svijetu, nakon naftne, kemijske i automobilske industrije, ali je taj njegov gospodarski razvoj i značaj često zanemaren od strane medija.
Ciljevi konferencije bit će i unapređenje omjera i točnosti medijskog praćenja turizma, koji je i visoko osjetljiv sektor te mu negativne novinske i senzacionalističke priče mogu lako narušiti imidž te u konačnici dovesti do gubitka radnih mjesta.
Računajući na prisutnost vodećih komunikacijskih stručnjaka, konferencija će ujedno biti i prilika turističkim komunikatorima za usvajanje raspoloživih alata i strategija, potrebnih za dobivanje svoje priče.
Svjetski medijski partner toj konferenciji bit će američka kuća CNN.