Predstavljajući projekt u koji je uloženo oko milijun kuna, član Uprave Holdinga Branimir Delić rekao je da će u novom Centru građanima djelatnici Holdinga dati sve informacije iz djelatnosti svih podružnica te da će se zaprimati zahtjevi, zamolbe i prigovori te ažurirati podatci u bazi obveznika za naplatu.
Građani će također moći vidjeti stanje računa po naknadama, obavljati blagajničke poslove, dobiti potrebne potvrde, predati reklamacije te ugovarati usluge i radove, dodao je.
Riječ je o prvo fazi razvoja Centra, a druga će u slijedećoj godini obuhvatiti i ustroj tzv. Call centra s besplatnim telefonskim brojem te još neke usluge, naglasio je.
Predsjednik Uprave Holdinga Ivo Čović naglasio je da građani po prvi puta na jednom mjestu mogu riješavati sve probleme vezane uz Holding te da se time ostvaruje "nova filozofija rada Hodinga po kojoj je korisnik na prvom mjestu i da su usluge besprijekorne i maksimalno jeftine".
Ovo je važan dan u radu Holdinga jer, iako nije riječ o velikoj investiciji, riječ je o otvaranju važnog objekta u percepciji samog poduzeća, dodao je.
Čović je potom plaćanjem svojih računa simbolično pustio u rad Centar.
Radno vrijeme Centra je od ponedjeljka do petka od 8 do 18 sati, subotom od 8 do 13, na adresi Avenija Vukovar 41. Zagrepčani će s računima za lipanj dobiti i obavijest o radu Centra za korisnike.